Wednesday, January 21, 2009

Youth'09

Youth'09; biggest youth gathering ever..

macam2 ade kat youth'09 nih.. aku g ngan gf aku n kakak die.. dalam mereka sebok shopping2 kat sini.. aku mengacukan lensa aku pada sekitar event.. banyaknye budak2 nih jual baju2 n artwork deorg.. kat bawah nih some of the pics yg aku shot..


-lomokids-
awek aku beli first lomolitos kat sini.. tapi tertinggal n kene beli lagi satu da next day..



-chickas-
aku tak kenal sape ntah.. awek2 nih posing depan lensa aku kat depan lomo wall.. snap je la.. kalau korg perasan.. yg tgh2 tuh cam faizal tahir.. yukss..



-tattoo-
hahhaha.. alaaa.. tattoo spray jek tu.. pandai die buat promotion..



-rocksta-
aku tak tau ape name band nih.. tapi happening gak..





-autoshow-
nih je la kete2 yg gempak pun..



-bijou bazzar-

gf aku nye favourite..



-graffitying-
murah jek.. satu wall cam nih dalam 300-400.. kalau2 nak buat kat dinding umah..











1 comment:

azwahashima said...

eh cantikla awek tattoo tu. cam muka acha septriasa pun ada.