Friday, March 13, 2009

Photoshot for Fun : Genting & Cameron Highland

Hi all.. another post yg dah berlaku lame.. hahhaha.. besela.. aku mmg suke amik gambor.. siyes suke.. tapi nak upload tuh mmg satu masalah.. ntah tak tau kenape.. byk gambor2 cantik dlm hard disk aku (self claim.. takley blah).. tapi sebabkan aku malas nak upload jd tak byk la yg dipublished..

Kitorg g trip nih dah lame dah.. bulan 1 lagi.. bukan itu saja.. akibat kesibukan kerja utama dan juga konsentrasi pada process pembikinan album kawin maka gambar2 puting mmg terperap dalam hard disk.. wut a waste..

aku maleh nak citer panjang pasal aktiviti nih.. sbb aku rase sume org dah citer.. babak.. silmi.. yon sume dah citer pasal trip nih kat blog2 deorg.. jadi aku tunjukkan la hasil2 aku.. sedikit sebanyak..



-shot2 awal kat genting.. gile korg.. kul 4 pagi nih.. palik mintak sifu tolong settingkan kemera die-


-hahhahha.. ini kelakor.. utk menjayakan shot nih.. ade dekat 3 kali turun naik lif.. tangan kene stable woooo... -


-shot2 awal kat tea plantation.. waktu nih dah dekat2 kul 6 petang lebih dah.. cam jesus kene salib pun ade aku tgk.. kan2??-


-P.O.I pucuk pokok teh yg termuncul tuh..-


-edited pic of cute couple.. pengantin baru nih.. hehhhe.. ini adalah first honeymoon deorg..-


-ini otai PlanB aka tokey kilang kicap kat PAKA.. huisshhh.. bertuah dpt outing ngan otai nih.. byk teknik2 die ajor..-


-hahhaha.. siPadel gedik nih.. dtg kat aku.. ben2.. amik gambor aku gigit daun teh nih.. hahhahha.. geli pun ade tgk janggut cam jembut tuh.. hahhahha..-


-siPendek nih sengal.. pegi panjat pokok teh pahtu kene sound ngan pakgad.. hahhaha.. "dey adik.. jgn panjat pokok.." kalau korg sume nak tau.. die nih mmg dari spesis suke memanjat.. selalu panjat pokok kelapa.. jinak dan bijak spesis nih..-


-PlanB branch pantai timor.. tgh usha line clear ke tak.. deorg nak memulakan aksi terlarang..-

Seterusnye kat bawah2 nih adalah gambar2 kat taman rama2 ngan taman bunga kat cameron..





Gambar2 bunga kat bawah nih adalah hasil teknik yg diajarkan oleh cikgu Ghazi.. thanx alot ghazi atas ilmu yg dicurahkan.. teknik ape namenye eyh? aku pun lupe.. single point focusing ke ape ntah..












Yg nih gambar2 kat cactus valley..








Gambar nih.. tangga lusuh berlumut yg menarik perhatian aku.. camne deorg design supaya lumut nih mencantikkan tangga nih.. hati2 kalo mo naik.. licin woo..


1 comment:

azwahashima said...

owh sgt menyegarkan gambar2 awak. terasa nak baring atas daun2 teh tu!