Wednesday, March 25, 2009

Pergi buat selamanya..

Sedey.. sedeyy sgt.. pada tanggal 15hb tiga yg lepas.. barang2 kesayangan aku telah hilang buat selama2nya.. uwaaaaaa... pendek citer.. kete aku telah dibuka secara haram oleh pencuri untuk mencuri bag kamera yg berisi 2 ketul lenses aku juga difuser.. seb baik aku bawak turun body kamera n kit lens juga flash.. haihhh... ade la beberapa gambar yg memberi kenangan kepada lens2 tuh..



-Lens nih hadiah hari jadi aku.. sedey.. tunang aku belikan.. dulu mase belikan awek lagi la.. Tamron 70-300 f4-5.6 AF Dii Macro 1:2.. superb lens.. macro die pun boleh la.. seminggu lepas lens nih hilang.. kat Putrajaya ade hot air baloon festival.. sedey takde lens panjang nih nak amik gambor2 jauh.. uwwwaaaaaa...-




-nih antara gambar yg aku shot pakai lens nih.. best lens panjang nih.. utk tembak jauh2.. candid shot.. haihhh... hilang dah tammy nih..

Selain itu aku juge kehilangan sicomel lens 50mm aku.. uwaaaaa.. lens nih sgt aku suke utk potraiture.. haihh.. ini lens first aku beli pakai duit utg amik gambor org kawen.. selain itu sebuah bag kamera lowepro slingshot 100AW.. dah la aku beli nih dpt harga murah.. pahtu.. haihhhhh.. semoga aku dimurahkan rezeki lagi utk beli lens2 lain.. kepada sape2 yg baca nih.. kalau ade nak jual lens2 secondhand sound la eyh..

Juga kepada semua.. jgn la tinggal barang2 berharga nih dalam kereta sendirian tanpa pengawasan.. kalau nak tinggal letak dlm bonet n make sure bonet tuh ade safety lock utk tak boleh dibukan dari dalam kete..

No comments: